assalamualaikum :)

Saturday, June 25

19 JUNE 2011

haaaaaaaaaaa, ni stu lg hal. aku ngaku ni sume CUAI aku sbb tgal phone time
charge at dorm then trun prep mlm. huhh ? ==- knpa aku cm gni?
truk pangai kn? haha. UBAH LH wanii :) hehe
mlm tu afta pukul 10.30 naik dorm. phone tk de? HILANG?! tgal charger je
tu pun bukan dekat plug. tp dekat ats kerusi. Ahh sudah, (mane phone aku) hee
masa tu ann, tk thu aa knpe aku mls nk pk psal phone yg hlg mgkin sbb kepala aku tga sakit sgt kot.
then, esk pg nya, aku tnya akak akakk dorm aku, 'kak ade nmpk phone wani tk?' sume jwb tk dengan muka
yg series mcm tk nmpk lgsung phone tu. haa, time ni last bru aku rase cm nk nangis ;(( uwaaaaaaa
mna phone aku. tu lh hdiah yg abh aku bg even UPSR tk bgus mne. hehe. sedih tk de phone tuu
rindu sgt kt phone uh. mlm tu ttbe je ade kumpul an stu dorm. KAK NANA yg tk pna pna mra aku ttbe
bole tengking aku tk psal. sedih, dia bole cri POINT aku sorg je. tk thu aa npe time tu ann
aku bole nagis cm org gilaaaaaaaaaaaa hilg anak. hahaha. siap tersedu sedu skali. haha
terukkk gila. then, bila aku dh ngis kak weena, tasha, endok pujuk aku. surh stop. tp ttp tk bole stop.
mien dengan nana siap ngis sme sme ag. hahah syg gak korg kt aku kn? haha
then, kaka nana tduh aku fitnah dia curi phone aaku. pdahal aku tk fitnah pn. dia bole MARA giilaa babi time uh. hm, lpas tu kak tasha suruh aku mntk maaf, time nk mintk maaf tuu dia ckp 'aku ad
bukti aaa kau fitnah aku' sedih gle dga dia ckp cm uh. ttbe dia seluk kocek dia. dia kuarkan phone
aku.. duhh, time ni aku jerit. ahhhh! jahat gilaaa akak akak dorm aku nih. smpai hati dorg tengking aku.
tduh aku bkn bkn smate mate nk function birthday aku.
haha. dorg yg sorokkan rupanya. Ya allah, time tu dh beserah dh. lau hlg hlg aa. tk nk ckp ape
sbb tu cuai aku sendiri.
hehe
sumpah, truk gila aku kne function. nages tk blagu aa lau kne ag. hahaha