assalamualaikum :)

Sunday, July 31

balik asrama :)
nth bpe hr bulan tah. HAHA

smpai smpai larkin je. g mrayap at cs jp bfore balik pg.
heeee, mrayap dgn si kemetot FARAHIN ni bole thn pnt aa. hhaa
msuk MPH bookstore. haaa okay dlm ni tk de keje. hehe,
so, phm kn ape yg aku bt ngn farahin? haha






HAHA seee, tk beli pun, amek gmba je lebihh. haha

*farahin pnya gmba ade dekat phone dia. so, tk bolehh upload. hee

Okay, time balik pulak. amek bus dkt Jb Central, fahin dh dpt bus. aku blum lg
tgu bus amlie tman, 10 mint kemudian....
bus still tk de. errr ==' hampeh. pnt sehh time tuu. dia suruh amek gmba dia. okay
aku amekk. heee. ni gmba budak mokk nii :)

 hehe. then 30 minit kemudiannnn..
bus smpai. aku balik tgl dia cm uh je. bkn nk ckp. hmm. kejam ann aku. dia dh
tman lme. tp bt dia cm uh. hmm, maaf wak. tp maseh sgtsgt sbb tman :)