assalamualaikum :)

Thursday, May 9

New people. New book. Hi!













Tenenene~ 
Smbil dga lgu steelheart-she's gone.
Amek feel skit. Nyehehehe
Introduce cikedis sorg ni.


Hee. His name?  muhammad nur shafiq bin ahamad. call him, amad. Org nya tggi tak brapa. Tp yg pntg aku lg pendek dr dia. Berbadan? Tgk pun thu kn? Cikedis. Hahaha kurus. Rambutnya lurus. Kdg kdg bertopi. Kdg tidak. Ade misai. Ade janggut. Mata tak bulat. Sdg sdg je. Yg plg pntg! Aku lg cute dr dia. Hahaha. Berat badan dia dlm 60 tak pun 50 lbh. Ya lahh. Nama pun cikedis. Haha Mgkin la. Hahah
Dh detail kan syg?
Haha ke nak detail lg yngg? Jgn mara ya shafiq. Nt cpt tua. Awk pn mmg dh tua.

1st of all. Dia ni org baru dalam hidup aku. Yes, a brand new one. * haha dh mcm brg lah pulokk. Alhamdulillah utk beberapa bulan dgn diaa. Aku haappy and happy. Senang dengan perangai dn tgkah laku dia. Bhagia and so on la. Hihi even dia nampak biasa but totally change my life. From the top to th bottom. From the root to the tips. Hahaha nampak kn yng. Btapa hebatnyaa aura awk? Actually bukan cm tu. Dia berbeza dgn yg before before this. Stakat ni boleh kira. Jarang sgt bgaduh. Trust each other, positive thinking and the most important kau mmg lain syg. Tak tipu.
Now playing. 2nd song dh- zombie, cranberries.

Apa dia punya special tu takperlu la tulis. Cukup aku dgn dia je tahu. 
Tapi cukup la menggambarkan yg dia tu mampu bahagiakn aku selama ni. Aku harapkan something yg berpanjangan dan berkekalan. Ya Allah. Peliharalah hubungan ini. Jadikan lah kami orgorg yg baik. Dan sentiasa dalam perlindungan-mu. Aminn :-)

Jujur ni shafiq, sy sayang awak. Okay? Sy tak tipu. Tahu kan tipu tu dosa mati seksa masuk neraka? Hahaha. Loveyou sweetheart. Thankyouu :-*

Jengjengg! Kitaa dgn diaaa <3 div="">