assalamualaikum :)

Tuesday, May 14

Brbbbbbb~
Alhamdulillah knyg. Mkn nasi gorg kampung je td. Hhe
Lagu sekarang tga dga-beauty and the beat.

Hihi. Lama dh tk update. Today bru nak update.
3days ago. Aku tdur rumah sorggsorg. For the 1st time. Heheh alhamdulillah tak de pape. Aku ni kan penakut. Hehe
Ptg tu family aku semua balik batu pahat. Nak jenguk atok. Aku terpaksa tiggal lah kn. Sbb esok nya aku ada QTI kereta. Then malam tu mcm biasa. Abh harpkan shafiq amek aku hanta kerumah lps balik kerja. He then dia pun amek. Malam tu sblum balik g mkn dlu dkt restoran sri krung theep laa kalau tak silap eja dia. Haha
Shafiq tak nk mkn *konon nak diet. Haha aku mkn nasi gorg dging kunyit. Eyka mkn nasi goreng aym kunyit. Aisha kueteow hongkong. Shafiq minum air nes ice je. Okay. Aku blanja dia sorg je.

*smbil sedut air kelapa beli dkt kebayan
Now playing- so far away, avangesevenfold.

Hihi.
Hari yg sma. Hari ahad.
Aku g kerja mcm biasa. Before tu pergi sarapan roti canai dkt taman mawar. Dgn capit. Hahha
Then 10.30pg trus g kerja.
Smpaismpai trus buka kdai. Hari bjLan septi biasa. Sale kurg hari tuu. Sng cita untuk blan ni telampau slow. Mgkin sbb tak de rezeki.
Hm takpelahh. In sha allah lain kali ada. Hmm dipendekkan cerita lah kn, ptg tu dlm pukul 5.30ptg. Aku bru nak lunch. So agk kebulur lah kn. Then tetiba ada customer dtg. Dgn cptnyaa aku blari g kdai sbb nk.kejar cust tu. Nmpak gaya lpas 10minit aku explain membebel bla blaa blaaaaaaa. Dia mcm nk beli. Aku dh bsyukur sgt. Haaa tiba tiba!  Muncul makhluk yg tk diduga mnutup pintu rezeki aku. Complain something yg tak elok dpn cust aku. Smpai cust tu lari. Okay fine. Aku mmg tak puas ht nk mampos dgn kau. Lantak ah kau nak ckp apa. Boleh an irect face to face dgn aku. Takpayah nak mcm celaka sgt. Aku beradab gn kau. Kau cm tu plak.

Sekarang bruno mars-when i was your man
Hehe still marah ag

Sorry la. Skali kau bt spoil. Kirim slm aku nak.pndg muka kau ag.
Hr isnin tu plak. Bole plak la kan kau nak soundsound aku. Haa mmg tambah panas hti aku aa. Mmg tak nk aa bcakap gn kau.
Tak saba aku nk benti kerja.

Kau tak da manners. Aku pun takkn nya nk senyum then pretend nak ber-manners dpn kau pempuan

Done. Kalau kau tak buta it. Then kau baca ni.mmg bgus. Untuk kau ndon.